OBSŁUGA KLIENTA Z NIEPEŁNOSPRAWNOŚCIĄ PRZEZ PRACOWNIKÓW OCHRONY

Jesteś pracownikiem ochrony, w miejscu Twojej pracy pojawiają się osoby niepełnosprawne, nie Wiesz jak się zachować w stosunku do nich…

Pracownicy ochrony, a niepełnosprawni klienci.

Ochroniarze nie tylko konwojują pieniądze, ochraniają różne osoby, pilnują zakładów pracy, ale też strzegą sklepów, dworców, magazynów, zabytków, stadionów czy miejsc rozrywki. Ich uprawnienia są różne w zależności od rodzaju chronionego obiektu i konieczności posiadania przez nich licencji. Bardzo ważną cechą jest osobowość pracownika ochrony i jego opanowanie oraz umiejętność logicznego myślenia. Liczy się również tężyzna fizyczna, zdolność do pracy w ciągłym stresie i podstawowa wiedza z zakresu prawa oraz umiejętność radzenia sobie w różnych, niekiedy nietypowych sytuacjach.

Pracownik ochrony stojący w bramie pałacu.

Dla wielu ludzi sytuacją nietypową jest także kontakt z osobą niepełnosprawną.

Niepełnosprawni mają takie same prawa jak pozostali członkowie społeczeństwa, dlatego też, powinni mieć dobry dostęp do wszelkich usług, z którymi wszyscy obywatele mają do czynienia na co dzień, co w konsekwencji powoduje, że pracownicy ochrony powinni być przygotowani do pomocy i obsługi klienta z niepełnosprawnością.

Szkolenia warsztatowe z zakresu obsługi klienta z niepełnosprawnością przez pracowników ochrony nauczą i zwrócą uwagę ich uczestnikom, jak skutecznie pomóc klientowi niepełnosprawnemu i jak właściwie zachować się w stosunku do człowieka niepełnosprawnego.

Dla kogo są te szkolenia?

Szkolenia z zakresu obsługi niepełnosprawnego klienta przez pracowników ochrony przewidziane są dla:

  • pracowników ochrony, mających bezpośredni kontakt z klientami,
  • pracowników działów szkoleniowych firm ochroniarskich.

Co daje pracownikom ochrony szkolenie z zakresu obsługi klienta z niepełnosprawnością?

W trakcie szkolenia uczestnicy:

  • nauczą się identyfikować potrzeby niepełnosprawnych klientów w zakresie komunikacji,
  • nabędą umiejętności podstawowej komunikacji z osobami niepełnosprawnymi,
  • nauczą się jak przeprowadzić rozmowę z użyciem alternatywnych środków,
  • będą mogli wykształcić w sobie umiejętności niezbędne do efektywnej i profesjonalnej obsługi klienta z niepełnosprawnością,
  • nauczą się, jak skutecznie i profesjonalnie mogą pomóc osobie niepełnosprawnej,
  • przygotują się do wypracowania standardów obsługi klienta z niepełnosprawnością,
  • rozwiną umiejętności radzenia sobie w trudnych sytuacjach w kontakcie z osobami niepełnosprawnymi.

Jaka jest tematyka szkoleń?

Warsztatowe i interaktywne szkolenia z zakresu obsługi przez pracowników ochrony niepełnosprawnego klienta obejmują między innymi następujące tematy:

  • Wprowadzenie w problematykę niepełnosprawności.
  • Różnice między ludźmi z niepełnosprawnością, a tymi bez niej.
  • Podstawowe akty prawne wobec osób z niepełnosprawnością i niepełnosprawności obowiązujące w Polsce.
  • Identyfikowanie specjalnych potrzeb klienta ze względu na jego niepełnosprawność.
  • Nauka, praca, życie codzienne osób z niepełnosprawnością.
  • Pasje, hobby i zainteresowania niepełnosprawnych.
  • Sprzęt ułatwiający wykonywanie pracy i życia, którymi posługują się niepełnosprawni.
  • Jak skutecznie pomóc klientowi niepełnosprawnemu w załatwieniu sprawy.
  • Niepełnosprawni fizycznie i różnice w podejściu do nich ze względu na sposób ich przemieszczania się.
  • Znaczenie zachowań werbalnych i niewerbalnych w kontaktach z klientem z dysfunkcją wzroku.
  • Podstawowe i alternatywne sposoby komunikowania się z osobami niepełnosprawnymi wzrokowo i słuchowo.
  • Sposoby komunikacji z osobą Głuchą w przypadku nieznajomości języka migowego.
  • Jak mieć dobry kontakt z osobą słabosłyszącą.

Gdzie odbywają się szkolenia?

Zajęcia odbywają się w grupach dydaktycznych od kilku, do kilkunastu uczestników, w siedzibie instytucji szkolonych osób, bądź w wynajętej sali na terenie całego kraju.

Kto prowadzi te szkolenia?

Prowadzący to osoby doświadczone, kompetentne, pracujące z osobami niepełnosprawnymi, a także praktycy przekazywanych umiejętności. Wśród trenerów są osoby z niepełnosprawnością, niejednokrotnie wyróżnione prestiżowymi nagrodami.

Jak długo trwa szkolenie?

Czas szkolenia to 8 godzin dydaktycznych. Zajęcia prowadzone są w formie esencjonalnych omówień, a także metodami interaktywnymi i warsztatowymi.

Chcesz bonus?

Po zakończonym szkoleniu, przez 30 dni Możesz wybrać jedną z opcji i:

  • Skorzystać z bezpłatnej opieki mentora, który telefonicznie, przez SMS bądź przez komunikator Skype pomoże Ci w rozwianiu wątpliwości związanych z omawianym na szkoleniu materiałem.
  • 3 razy skorzystać z bezpłatnej porady telefonicznej w sprawach związanych z tematyką szkolenia.
  • Zamówić kolejne nasze szkolenie i otrzymać jego 5% godzin dodatkowo gratis. Tutaj Możesz zobaczyć naszą pełną ofertę.


Zainteresowało Cię to? Chcesz się dowiedzieć więcej? Napisz teraz!

Podaj prosimy:

Imię i nazwisko (wymagane)

Adres poczty elektronicznej 'e-mail' (wymagane)

Temat wiadomości 'w jakiej sprawie Piszesz' (wymagane)

Treść wiadomości (wymagane)



Komentarze są zamknięte.